بختیار رحمانی:بدون اجازه آقای فرکی خانه داداشم هم نمی روم ! / سایپا دست عرب ها را از پشت بسته بود
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

بختیار رحمانی:بدون اجازه آقای فرکی خانه داداشم هم نمی روم ! / سایپا دست عرب ها را از پشت بسته بود / در بسته به رویم باز شده

تیم ملی نیاز به یک تحول و نوگرایی دارد و باور کنید که من می‌توانم با این شرایطی که دارم به تیم ملی کمک کنم امیدوارم چشم‌های کی‌روش مرا ببیند

بختیار رحمانی هافبک طراح فولادی‌ها که نقش انکارناپذیری در پیروزی‌های فولاد دارد باز هم با زدن یک گل بازی با سایپا پایه گذاربرد  تیمش بود. مصاحبه سایت گل با بختیار رحمانی را بخوانید.
سایپا را بی‌رحمانه بردید؟
بازی خوب بود ولی متاسفانه گل بدی خوردیم. بعد از گل سایپایی‌ها خیلی وقت تلف کردند و باید بگویم دست عرب‌ها را از پشت بسته بودند ...به ابراهیم صادقی هم گفتم اگر ما بودیم این کار را می‌پسندیدید؟ اما در نیمه دوم همه چیز دست ما بود، علاوه بر 4 گلی که زدیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم به هر حال ما بازی را بردیم و با قدرت 3 امتیاز بازی را کسب کردیم.
بازی‌های تو نشان می‌دهد که به یکی از هافبک‌های خوب بازیساز و طراح در ایران تبدیل شده‌ای؟
من تشکر می‌کنم و خوشحالم که این روند را ادامه می‌دهم و اینطور دیده می‌شوم امیدوارم بتواتنم با تلاش بیشتر خودم را در شرایط آرمانی حفظ کنم و بتوانم در پست خودم به یکی از بهترین‌ها تبدیل شوم.
مثل اینکه برای بازی کردن مشکل مصدومیت داشتی، بهتری؟
من دو روز پیش کشاله‌ام کش آمده بودم و فقط به خاطر حسین آقا بازی کردم. ایشان از من خواست که بازی کنم و من هم دوست داشتم در کنار بچه‌ها به فولاد خدمت کنم. باور کنید هنوز هم درد دارم اما خب دکتر مرادی و فتحی چون نیاز به برد داشتیم کمک کردند که من به این بازی برسم.
با این برد در صدر جدول ماندید؟
بله این خیلی خوب بود اما من بیشتر به این خاطر خوشحالم که این یکی از بهترین بازی‌هایمان در این فصل بود و من هم خوشحالم که در به رویم باز شده و هر بازی گل می‌زنم یا پاس گل می‌دهم.
بختیار ما می‌دانیم که کار تو در بوندس‌لیگا اوکی شده، می‌خواهیم خودت این موضوع را بیشتر توضیح دهی؟
من ابتدا باید در جواب بعضی‌ها بگویم که من بدون اجازه حسین آقا خانه برادرم هم  نمی‌روم چه برسد از ایران بخواهم بروم به بوندس‌لیگا. مسئله بوندس‌لیگا حسین آقا می‌داند و این بحث است که نیم فصل بروم آنجا و شرایط را ببینم اگر خوب باشد این اتفاق خواهد افتاد.
پس خودت دوست داری که به بوندس‌لیگا بروی و فکر می‌کنی فولادی‌ها موافقت کنند؟
قطعا این موضوع به پیشرفت من خیلی کمک می‌کند و همچنین برای فولاد سود زیادی دارد. من 3 سال پیش هم از یک باشگاه بوندس‌لیگا دعوت‌نامه داشتم و اگر شما بدانید حاضرم آن را رو کنم تا شما در سایت‌تان بگذارید و همه این موضوع را ببیند چرا که من مثل بعضی‌ها نیستم که بخواهم به دروغ بگویم که از این باشگاه یا آن باشگاه پیشنهاد داشتم. باید بگویم که اگر من به بوندس‌لیگا بروم فوتبال از این چیزی که هست دو یا سه برابر پیشرفت می‌کند و همه هم از ین موضوع خوشحال م‌شوند. از خدا می‌خواهم که این اتفاق بیفتد.
شما حالا یکی از گزینه‌های قهرمانی هستید، فکر می‌کنی فولاد پتانسیل این گزینه بودن را دارد؟
هم باشگاه و هم کادرفنی همگی به بالای جدول فکر می‌کنیم ما شخصیت صدرنشینی را داریم و در نتیجه‌هایمان را ثابت کردیم. خدا را شکر نتیجه‌های امروز به ما کمک که به تیم‌های پشت سرمان بای بای کنیم، بله ما لیاقتش را داریم.
با توجه به درخشش تو دیگر باید انتظار داشته باشیم که کی‌روش تو را بهتر ببیند؟
حرف دل مرا زدید. تیم ملی نیاز به یک تحول و نوگرایی دارد و باور کنید که من می‌توانم با این شرایطی که دارم به تیم ملی کمک کنم امیدوارم چشم‌های کی‌روش مرا ببیند و به من فرصتی که باید داده شود بدهند تا بتوانم توانایی‌های خودم را در تیم ملی نشان دهم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل