یاوری:در حافظیه میزبان نیستیم / بچه ها و تماشاچی ها سنگ تمام گذاشتند
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

یاوری:در حافظیه میزبان نیستیم / بچه ها و تماشاچی ها سنگ تمام گذاشتند

بچه‌های ما نشان دادند که خوب هستند. چه با تجربه‌هاو چه جوان‌ها همه با انگیزه بودند و این در ابتدای کار مرا خوشحال کرد

مربی با تجربه فوتبال ایران  اولین برد فجر و اولین برد خودش را دراین فصل کسب کرد. 
محمود یاوری سرمربی فجر را می‌توان یکی از مردان خوشحال دیشب دانست چرا که با اتفاقاتی که برای او افتاده بود برد در اولین بازی در شیراز طعم خاصی داشت. 
محمود یاوری که از شرایط زمین ناراضی بود به خبرنگار سایت گل گفت: ما بازی می‌کنیم و میزبان هستیم. زمین خیلی بد بود و هر دو تیم از این موضوع نالان بودند اما مجبوریم . اینکه می گویم ما اینجا میزبان نیستیم به این دلیل است  که خود ما باید با بازی کردن با زمین بیشتر آشنا می شویم چرا که این زمین برای تمرین هم به ما نمی‌دهند .
یاوری در مورد برد فجر مقابل استقلال صنعتی گفت: آنها تیم باتجربه‌ای بودند و از بازیکنان خوبی بهره می‌بردند اما بچه‌های ما نشان دادند که خوب هستند. چه با تجربه‌هاو چه جوان‌ها همه با انگیزه بودند و این در ابتدای کار مرا خوشحال کرد و خوشحال هستم از داشتن آنها اما برای ادامه لیگ قطعا باید یکسری کارها انجام دهیم و با اضافه شدن چند بازیکن می‌توانیم با اطمینان بهتری لیگ را ادامه دهیم این را به آقای جعفری هم گفتم.
یاوری در پایان به سایت گل گفت: از مردم و هواداران عزیز که سنگ تمام گذاشتند تشکر می‌کنم. هم اول بازی و هم آخر بازی و هم وسط بازی در همه حال ما را حمایت کردند و این برد را به آنها تقدیم می‌کنیم که همیشه ما را حمایت کنند. کار سختی داریم اما به امید خدا فجر را به سر منزل مقصود می‌رسانیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل