نورنبرگ - بوروسیا دورتموند: نورنبرگ، قربانی خشم زرد می شود؟
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

Jurgen Klopp, Borussia Dortmund vs SSC Napoli, Champions League 09/18/13

پسران یورگن کلوپ چهارشنبه شب برابر ناپولی از هفته نخست لیگ قهرمانان متحمل شکست شدند اما امیدوارند در بازگشت به بوندس لیگا همچنان به روند فوق العاده شان ادامه دهند.

بوروسیا دورتموند چهارشنبه شب برای انجام دیدار هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راهی ایتالیا شد تا برابر ناپولی قرار بگیرد.هر چند که پیش بینی این بازی سخت به نظر می رسید اما نائب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان برابر تیم سخت کوش و متحول شده ناپولی تن به شکست تلخی داد.

پسران یورگن کلوپ در آن بازی با حساب 2-1 تن به شکست دادند که البته هر سه گل این بازی با احتساب گل به خودی بازیکنان ناپولی توسط آبی پوشان شهر ناپل زده شد.

با تمام این اوصاف دورتموند امیدوارست شنبه عصر در جدال با نورنبرگ از هفته ششم رقابت های بوندس لیگا با کسب پیروزی شکست اخیرش را جبران کند و این مهم با توجه به شروع فوق العاده آنها در لیگ چندان دور از ذهن نیست.

 



دورتموند این فصل هر پنج بازی نخست فصل را برده که از این حیث یک رکورد برای این باشگاه محسوب می شود که بهترین شروع خود را در بوندس لیگا تجربه می کنند و آنها شانس اول کسب پیروزی در بازی شنبه عصر برابر نورنبرگ خواهند بود.

آنها در مصاف اخیرشان برابر هامبورگ در لیگ چهار گل آن هم تنها در 16 دقیقه نیمه دوم بازی وارد دروازه حریف کردند و بازی 2-2 مساوی را به برد 6-2 تبدیل کردند.

بوروسیا دورتموند شنبه عصر به خانه ی تیمی سفر خواهد کرد که در رده شانزده بوندس لیگا حضور دارد و هنوز موفق نشده در این فصل از رقابت ها طعم پیروزی را بچشد.

پسران کلوپ از هشت مصاف اخیرشان برابر نورنبرگ هفت بار موفق به کسب پیروزی شده اند و تا هفته پنجم رقابت های بوندس لیگا بیش از هر تیمی گلزنی کرده اند ( میانگین سه گل در هر بازی ).

پیئر - امریک آبامیانگ خرید جدید دورتموند در پنچ گل این فصل تیمش سهیم بوده در حالی که روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی دورتموند در چهار گل تیمش سهیم است.

با وجود اینکه دروازه بان شماره یک دورتموند یعنی رومن وایدنفلر در جریان دیدار برابر ناپولی از زمین مسابقه اخراج شد اما احتمالا در بازی شنبه عصر برابر نورنبرگ بازی خواهد کرد هر چند که متس هوملز مدافع میانی دورتموند و نوان سابوتیچ با توجه به مصدومیتی که دارند حضورشان برای این بازی هنوز مشخص نیست.

هوملز به دلیل مصدومیت در ایتالیا سریعا تعویض شد در حالی که سابوتیچ از ناحیه سر با برخورد با بازیکنان ناپولی آسیب دید.

سباستین کهیل کاپیتان دورتموند ،ایلکای گاندوقان و لوکاژ پیژک همگی از جمله بازیکنان مصدوم بلند مدت تیم شان محسوب می شود که همچنان در دسترس نیستند.

در سوی دیگر برای نورنبرگ ،تیمو گابهرت و مارکوس فولنر در آستانه از دست دادن این بازی هستند و نمی توانند پسران مایکل ویسینگر را همراهی کنند اما خاویر پینولا محرومیتش به پایان رسیده و به این بازی می رسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل