بحران در نبرد قم؛ مايلي - منصور و گلوله آتش
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, :: 18:4 ::  نويسنده : حمید

بحران در نبرد قم؛ مايلي - منصور و گلوله آتش

ابراهیم زاده و مایلی کهن می کوشند تا با غلبه بر رقیب خود شروعی دوباره در لیگ داشته باشند و بار دیگر احیا شوند.

دو تیم صبای قم و راه‌آهن علی‌رغم شروع خوبی که در چند هفته‌ی نخست داشتند، در ادامه قافیه را باختند و هر روز در جدول افت کردند و حالا از جمله مدعیان سقوط هم محسوب می‌شوند که در این میان شاید چندان وضعیت در مورد صبای قم تعجب‌برانگیز نباشد، چراکه مردی که در راس کادر فنی این تیم می‌نشیند یکی از مردان با سابقه در مسیر سقوط به دسته‌ی پائین‌تر و لیگ آزادگان است و پیش از آغاز فصل نیز گمانه‌زنی‌های بسیاری در این رابطه انجام شد، هرچند دو پیروزی متوالی در دو هفته‌ی آغازین برابر ملوان بندرانزلی و نفت تهران این شائبه را بوجود آورد که مایلی‌کهن به نقطه‌ی عطف دوران مربیگری خود در عصر باشگاهی رسیده است و این فصل برای گرفتن حق خود از این فوتبال می‌جنگد، آن‌هم درشرایطی‌که در آغاز فصل در پنجره‌ی نقل و انتقالات یکی از گزینه‌های جدی هدایت پرسپولیس مطرح می‌شود و به ناگاه در دوئل با علی دائی ناکام می‌ماند و سر از قم و تیم صبای قم در می‌آورد.

صبا با هدایت محمد مایلی‌کهن فصل را طوفانی آغاز می‌کند و به صدرنشینی لیگ نیز می‌رسد، اما به ناگاه دو هفته‌ی کابوس‌وار را پیش‌رو می‌بیند، دو تقابل با دو تیم مدعی با دو مربی بزرگ که در جمع برترین‌ها قرار دارند. فولاد با یک گل در یادگار امام قم شکست را به شاگردان مایلی‌کهن می‌آموزد و پس از آن آبی‌پوشان در آزادی با تحمیل شکست به نماینده‌ی قم، اتفاقی بودن صدرنشینی‌شان را به رخ‌شان می‌کشند تا از این پس حاجی و شاگردانش در مسیر سقوط گام بردارند، مسیر آشنا که زوایا و خفایای آن در ذهن مایلی‌کهن کاملا هویدا است. تساوی برابر گسترش فولاد کمی آب رفته را به جوی باز می‌گرداند، اما شکست برابر سپاهان در فولادشهر باعث می‌شود تا تب تند صبا سرد شود، حتی با وجود برتری قاطع برابر فجرسپاسی شیراز ! تراکتورسازی و داماش در آستانه‌ی دیدار برابر راه‌آهن دو شکست سخت را با صبا تحمیل کرده‌اند تا این تیم چند پله‌ای بیش‌تر با قعر فاصله نداشته باشد.

در نقطه‌ی مقابل منصور ابراهیم‌زاده و شاگردانش قرار دارند، سرمربی باتجربه‌ای که جنگیدن برای قهرمانی و حداقل کسب سهمیه‌ی آسیا را انتظار داشتیم، اما امروز تیم او را با شرایطی نابسامان در رده‌ی چهاردهم جدول شانزده تیمی می‌بینیم. ابراهیم‌زاده که سال گذشته در نفت تهران نشان داد می‌تواند با پدیده‌ها نیز نتیجه بگیرد، امسال در راه‌آهن تاکنون در مسیر موفقیت گام برنداشته است. راه‌آهن که با تساوی خانگی برابر مس کرمان آغاز کرد و در ادامه موفق شد سایپا را انقلاب کرج گل‌باران کند، در هفته‌ی سوم در تختی تهران برابر ملوان بار دیگر به تساوی رسید و پس از این چهار شکست متوالی برابر نفت تهران، فولاد خوزستان، استقلال تهران، گسترش فولاد تبریز کسب کرد تا به شدت بحران در مجموعه‌ی سورینت نفوذ پیدا کند. راه‌آهن در دو هفته‌ی اخیر نیز دو تساوی بدون گل برابر سپاهان و فجرسپاسی کسب کرده است.

به نظر راه‌آهن علی‌رغم خط دفاع خوبی که در اختیار دارد، خط حمله‌ی نه‌چندان خوبی در اختیار دارد و علت اصلی عدم نتیجه‌گیری این تیم نیز همین امر است.

حال باید دید در دوئل این دو تیم کدام تیم می‌تواند پیروز شود و بر بحران غلبه کند ! 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل