پنج بازيكن برتر سپاهان در دوئل با پرسپولیس

سپاهان برای پیوستن به جمع مدعیان باید پرسپولیس را از پیش رو بردارد و در این مسیر این پنج ستاره می توانند نقش بسزائی را داشته باشند.

سپاهان هميشه تيم پرمهره و جذابي بوده كه مي توان روي برخي چهره هاي اين تيم در مصاف با پرسپوليس حساب ويژه اي باز كرد حتي اگر خبري از محرم نويد كيا و مجتبي جباري نباشد و اين تيم از ضعف خلاقيت  در خط مياني رنج ببرد.

حالا مروري مي كنيم به 5 بازيكن برتر سپاهان كه مي توانند در مصاف جمعه شب نقشي تعيين كننده داشته باشند:

http://u.goal.com/258500/258591hp2.jpg

1- احسان حاج صفي:هم خوب اوت مي اندازد،هم اينكه خوب ايستگاهي و شوت مي زند.چپ پاي سپاهاني ها حالا براي كرانچار نقش آچار فرانسه را بازي مي كند و به ميانه ميدان متمايل شده تا  مشكلات اين خط را كمتر كند.احسان حالا باتجربه هم هست و بعيد است در جريان بازي محو شود.

http://u.goal.com/277700/277741hp2.jpg

2- اميد ابراهيمي :اگر او جنگ هاي ميانه ميدان را به مثلث خلاق پرسپوليس ببازد كار سپاهان تمام است اما كرانچار مي تواند تا حدود زيادي روي توانايي هاي او حساب باز كند.اميد شوتزن و پنالتي زن خوبي هم هست پس شايد بازيكن تعيين كننده تيمش باشد.

http://u.goal.com/301600/301659hp2.jpg

3- هادي عقيلي:سه چهار بار با پنالتي ها و گلزني هايش در اين بازي بزرگ رودرروي پرسپوليس درخشيده.عقيلي فرداشب ليدر خط دفاعي تيمش به حساب مي آيد و البته خيلي دوست دارد تا با مهار خلاق هاي حريف  و گلزني مثل بازي قبل با استقلال صنعتي به كي روش خودي نشان دهد.

http://u.goal.com/303900/303964hp2.jpg

4- محمد غلامي:بهترين گلزن ليگ برتر تا حالا 5 بار به پرسپوليس گل زده و اين فصل كه  به شرايط آرماني نزديك شده خطرناك تر از هميشه به نظر مي رسد.غلامي در بازي فينال جام حذفي گل تعيين كننده اي به نيلسون زد  و حالا دنبال تكرار تجربه هاي شيرين قبلي است.

http://u.goal.com/301600/301650hp2.jpg

5- آرش افشين:تا حالا نه به پرسپوليس گل زده و نه اينكه در اين فصل فروغي داشته است.افشين فقط يك گل به استقلال زده اما شايد همه توانش را نگه داشته براي درخشش در اين بازي.آرش هميشه مي تواند براي مدافعان حتي قوي ترين شان خطرناك باشد.