مارتینو: اینیستا خیلی بهتر شده؛ من نگران دقایق ابتدایی بازی بودم

سرمربی بارسلونا معتقداست که تیمش در نیمه دوم بازی با آژاکس خیلی بهتر کار کرد و درمورد نیمکت نشینی چابی دراین بازی صحبت کرد

بارسلونا دیشب و در دور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد تا در دیداری خانگی با نتیجه 0-4 از سد آژاکس آمستردام عبور کند.

درپایان این بازی تاتا مارتینو سرمربی بارسلونا درکنفرانس خبری شرکت کرد.  دراینجا می توانید گزیده ای از صحبت های مارتینو رامطالعه کنید:

*بازی: ما در نیمه دوم تیم بهتر بودیم. بازیکنان ما بهتر از بازیکنان حریف با هم ارتباط برقرار می کردند و درپاسهای کوتاه هم خوب بودیم. در نیمه اول شاید بیش از حد از توپهای بلند بهره می بردیم. الان به دنبال متغیرهای دیگری هستیم ولی هسته اصلی و مرکزی سیاست بازی ما، دراختیار داشتن توپ است

*نقاط ضعف: ممکن است که تیم ما آن ثبات لازمه را نداشته باشد. هرچند که بازهم می گویم ما در نیمه دوم بهتر کار کردیم. آژاکس در برخی از حرکات کار را برای ما سخت می کرد. البته ما هم اشتباهاتی داریم که مربوط به شروع فصل است

*برد دراین بازی: این برد به ما آرامش داد. به ویژه اینکه این برد در خانه به دست آمد.

 *نگرانی درمورد احتمال باخت بارسا: بله. البته در روزهای خوب بارسا، این اتفاق نمی افتد.من نگران دقایق ابتدایی بازی بودم. در نیمه اول شاهد عملکرد خوبی از تیم حریف بودیم و مجبور بودیم که با نیم نگاهی به دروازه خودمان در زمین بدویم

*چابی ارناندس: ما سه بازیکن درپست میانی داریم که در تیم ملی بازی می کنند. دست کم یکی از آنها می تواند رو به جلوتر بازی کند. من درباره حضور بازیکنان در زمین تصمیم گیری می کنم و در زمان مناسب از سیستم چرخشی بهره می گیرم

*لحظات برتر بازی: بازیکنانی بودند که شاید به نظر می رسید که درخشش خاصی نداشتند ولی تلاش خیلی زیادی انجام دادند. بازیکنانی مثل آلوس و الکسیس. من از عملکرد آندرس هم خیلی راضی بودم؛ او بهتر شده است. من احساس می کنم که تیم ما در مجموع بهبود یافته. باید در طول 90 دقیقه  عملکرد برابر و یکسانی داشته باشیم

*آنچه چابی برای تیم انجام داد:او خیلی خوب در جریان بازی قرار گرفت. مثل سسک در بازی قبلی تیم. روند بهبود تیم در نیمه دوم خیلی بهتر بود.البته این تنها به ورود چابی به زمین مسابقه برنمی گردد

*سبک بازی: ما درهمان مسیری که بارسلونا همیشه در آن حرکت می کرده، به حرکت ادامه می دهیم. شاید این احساس وجود داشته باشد که ما می خواهیم شیوه و سبک بازی تیم را تغییر دهیم ولی این طور نیست. به دنبال گزینه های مختلفی برای حرکت درهمین مسیر خواهیم بود.