زینی زاده مدیر عامل تراکتور : معاوضه ویا ترانسفر شدن انصاری فرد شایعه ای بیش نیست
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

زینی زاده مدیر عامل تراکتور : معاوضه ویا ترانسفر شدن انصاری فرد شایعه ای بیش نیست / هفته اینده بازیکنان پولدار می شوند

شايد اين صحبت‌ها براي بر هم زدن تمرکز بازيکنان ما مطرح شود اما به هيچ وجه صحت ندارد

به نقل  ازخبر گزاری فارس حمید زيني‌زاده در مورد ديدار تراکتور‌سازي مقابل داماش گيلان گفت: امشب به تهران سفر و فردا هم به رشت سفر مي کنيم شرايط تيم بسيار خوب است در اين هفته تمرينات مناسبي را برگزار کرديم و بازيکنان کاملا آماده هستند تا در اين ديدار نمايش خوبي ارائه کنند. اميدواريم بتوانيم دست پر رشت را ترک کنيم و هواداران را شاد کنيم.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود موضوع فلاويو لوپز در حال حل شدن است اظهار داشت: به هر حال او مي‌خواهد از ما رضايتنامه بگيرد تا به تيم ديگري بپيوندد و ما نيز با توجه به اينکه قرارداد داريم درخواست ترانسفر کرديم. کميته انضباطي باشگاه هر ماه تشکيل جلسه مي‌دهد و گزارش اين جلسه که در مورد غيبت لوپز است را در اختيار فيفا قرار مي‌دهيم. همانطور که گفتم يک باشگاه لهستاني به صورت غيررسمي و يک باشگاه روماني به صورت رسمي درخواست رضايتنامه اين بازيکن را کرده بودند و ما گفتيم بايد 40 درصد مبلغ قرارداد او را به ما بدهند. به هر حال اين موضوع را ديگر به خودش سپرديم تا با پرداخت اين پول بتواند رضايتنامه بگيرد.

مديرعامل تراکتور‌سازي در مورد اينکه شايعه شده قرار است آرش برهاني و کريم انصاري فرد با هم معاوضه شوند عنوان کرد: اصلا چنين چيزي صحت ندارد و اين موضوع در حد شايعه است اصلا صحبتي در مورد ترانسفر نمي‌کنيم و اين مسئله از سوي ما تکذيب مي‌شود. شايد اين صحبت‌ها براي بر هم زدن تمرکز بازيکنان ما مطرح شود اما به هيچ وجه صحت ندارد.

زيني‌زاده در مورد وضعت علي کريمي خاطرنشان کرد: متاسفانه در تمرين علي کريمي کمي دچار مصدوميت شد. او به تهران رفته تا اين مشکل را پيگيري کند. انشاءالله هرچه زودتر او بتواند به شرايط مسابقه برسد.

وي در پايان در مورد اينکه قرار بود در اين هفته بخشي از قرارداد بازيکنان پرداخت شود و کليه پرداختي‌ها به 30 درصد برسد گفت: ديروز در تهران بودم و اين موضوع را پيگيري کردم. کليات مسئله حل شده بعد از ديدار مقابل داماش به تهران بازمي‌گردم تا رسيدن پول را حل کنيم. انشاءالله در اوايل هفته آينده به بازيکنان بخشي از قراردادشان را پرداخت مي‌کنيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل