غلامی: جباری خیلی می تواند به ما کمک کند/ از بازی پرسپولیس به بعد همه چیز خوب پیش رفت/ از جدایی رحیمی ناراحت شدم

در بازی فینال جام حذفی برابر پرسپولیس من خودم را نشان دادم و از آن بازی به بعد همه چیز خوب پیش رفت.

صدرنشین جدول گلزنان لیگ محمد غلامی درست از زمانی بختش باز شد که در بازی فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس گل تاثیرگذاری وارد دروازه قرمزها کرد و با این گل از نیمکت‌نشینی فاصله گرفت و حالا در صدرجدول گلزنان لیگ برتر ایستاده است. او در مصاحبه با گل درباره شرایط تیمش صحبت می‌کند و اینکه چگونه بازی پرسپولیس برگ تازه‌ای را در زندگی حرفه‌ای‌اش رقم زد کسی که البته سال‌های سال است فوتبال بازی می‌کند اما به هر حال سال به سالش با هم تفاوت دارد. غلامی می‌گوید امسال یکی از آن سال‌های خوب است. مصاحبه مهاجم شمالی سپاهان را بخوانید.

نظرت درباره‌‌ی دیدار با پرسپولیس؟
بازی سختی پیش رو داریم، ما سال گذشته توانستیم این تیم را در فینال جام حذفی شکست دهیم و امسال نیز با وجود جدایی چند بازیکن، نفرات جدید باکیفیتی جذب تیم شده‌اند که خوشبختانه هماهنگ شده‌اند. 

عده ای معتقدند سپاهان خوب یارگیری نکرده,نظر تو چیست؟
 بر خلاف گفته کسانی که زیاد پشت سر سپاهان حرف می‌زنند و اعتقاد داشتند سپاهان خوب یارگیری نکرده است خدارا شکر تیم خیلی خوب شکل گرفته است و وضعیت‌مان خیلی بهتر شده است. بازی با پرسپولیس برای ما خیلی حائز اهمیت است و فقط برای ۳ امتیاز این دیدار می‌رویم که بتوانیم در ادامه به صدر جدول برسیم. 

و جدایی جباری؟!
جباری بازیکن بسیار خوب و تاثیرگذاری است اما به هر حال آقای رحیمی و کرانچار تصمیم گرفتند که او دیگر نباشد، البته هنوز هم چیزی مشخص نیست ولی ما امیدواریم جباری بگردد زیرا خیلی می‌تواند به ما کمک کند. 

گاهی ناراحت می شدی وقتی رو نیمکت بودی؛ اما دیدار با پرسپولیس نقطه ی عطفت بود..
من از وقتی به سپاهان آمدم خیلی تلاش کردم که خودم را نشان بدهم، در بازی فینال جام حذفی برابر پرسپولیس من خودم را نشان دادم و از آن بازی به بعد همه چیز خوب پیش رفت.  گاهی اوقات پیش می‌آید که مربی بازیکنی را بخواهد اما به عنوان یار ذخیره، من هم بازیکنی نبودم که نیمکت نشین باشم و ۱۱ سال به صورت فیکس بازی می‌کردم و خیلی برایم سخت بود که ذخیره باشم. البته هر بار به عنوان یار ذخیره به میدان می‌آمدم مثمرثمر بودم و یا گل می‌زدم یا پاس گل می‌دادم. همچنین آقای رحیمی خیلی تلاش کرد که من بازی کنم. 

و سوال آخر؛ رحیمی هم از سپاهان رفت..
من خیلی از این موضوع ناراحت شدم چون من قراردادی که بستم با آقای رحیمی بستم و خوشحال می‌شدم که ایشان در کنار تیم بمانند. امیدوارم هرجا که هستند موفق باشند.