یک عکس، یک خاطره؛ مثلث طلایی نیمکت ایران
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 10:58 ::  نويسنده : حمید

یک عکس، یک خاطره؛ مثلث طلایی نیمکت ایران

مثلث طلایی نیمکت تمی ملی ایران در جام جهانی فوتسال و جام ملتهای آسیا. مثلثی که یک چهارمی جهان در داخل سالن و یک سومی در جام ملتها برای اسران ارمغان آورد.

سومی که ظاهرش سومی بود و باطنش یک قهرمانی شیک و نوساز برای مردم ایران بود! شش گل به کره و سه تا به عربستان و یک نیمه نهایی پر از بد شانسی. ظهور مهدوی کیا و میناوند و خداد و کریم و رضا مالدینی و البته به ثمر نشستن علی دایی بعد از آن مقدماتی بعد از آن مقدماتی افتضاح درنود و سه!
http://u.goal.com/318400/318430hp2.jpgحالا آن دو آتشه های علی پروینی هم جای خالی سلطان را احساس نمی کردند در تیم ملی. ممد مایلی مربی اصوللگرای پرسپولیسی با تاکید بر اصول سنتی اش جای خود را در قلب ها باز کرده بود و به کمک دستیارانش نقاط ضعفش را پر کرده بود. اما .. خیلی زود ماه عسل تمام شد! تمرینات پله، تعویض های کلیشه ای دقیقه هفتاد لعنتی علی منصور با خداد! کنار گذاشتن علی دایی و دخالت سید محمد خاتمی برای بازگشتش. دعاهای اجباری کمیل و تمرینات کله سحر... و خلاص. ایران - قطر کله منحصر به فرد کریم و اخراجی که بعد از یک باخت تحقیر کننده ارضایمان کرد. تا حداقل بگوییم به درک که باختیم، کریم حال عربه رو گرفت!
http://u.goal.com/318400/318429hp2.jpg

و پایان زندگی شیرین می شود به سبک سریال آینه دوشنبه شب ها. داریوش خان به مانند یک ناجی وارد شد و این مثلث طلایی را قهرمانانه نابود کرد تا ویرا بیاید و در آن رختکنی که داشت تاریخ برای ما رقم می زد بگوید: بروید و هرکاری دوست دارید بکنید... حالا به جای این مثلث داریوش خان و پاشازاده شده بودند قهرمانان وطن. غافل از اینکه روزی خودمان با بالهای این ناجیان سابق پرواز می کردیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل