جاي خالي محرم ،سوكاي و نوري در ال كلاسيكوي ايراني/اين سه مصدوم 7 گل در اين بازي زده اند

ديگر سپاهاني كه سابقه گلزني به پرسپوليس را دارد محرم نويدكيا كاپيتان محبوب نصف جهاني هاست كه 2 بار به پرسپوليس گل زده

پنجاه و هشت رويارويي سپاهان و پرسپوليس در رقابت هاي مختلف  گلزنان بسياري داشته كه برخي از آنها در قالب مربي يا بازيكن در تيم فعلي پرسپوليس و سپاهان حضور دارند و عده اي از آنها با حضور در مسابقه جمعه شب مي توانند به تعداد گل هايشان در اين هماوردي حساس بيافزايند.

با نگاهي به نيمكت طرفين درگير در بازي بزرگ هفته دهم دو گلزن را مي توان در كادر فني دو تيم پيدا كرد.يكي محمود كريمي سيبكي است كه 5 گل به پرسپوليس زده و از اين حيث در ميان كل گلزنان دو تيم و سپاهان پيشتاز است و ديگري جواد منافي دستيار دايي در كادر فني سرخ ها كه گل سوم تيمش در برد سه بر صفر مقابل سپاهان در تقابل 20 سال پيش دو تيم را به ثمر رسانده است.

اما در بين بازيكنان فعلي دو تيم هادي عقيلي و جواهير سوكاي با سه گل بهترين گلزنان ال كلاسيكوي ايراني هستند.عقيلي دو گل از اين سه گل را از روي نقطه پنالتي به ثمر رسانده  و جمعه شب كه بازوبند كاپيتاني را به بازو خواهد بست مي تواند  تعداد اين گل ها را افزايش دهد اما سوكاي كه هر سه گلش را در 4 مصاف اخير اين دو تيم به ثمر رسانده مصدوم است و فعلا از ليست خارج شده تا جاي خالي اش در بازي پيش رو به چشم بيايد.

ديگر سپاهاني كه سابقه گلزني به پرسپوليس را دارد محرم نويدكيا كاپيتان محبوب نصف جهاني هاست كه 2 بار به پرسپوليس گل زده اما براي بيشتر كردن اين آمار بايد تا بازي نيم فصل دوم صبر كند.

احسان حاج صفي و محمد غلامي هم در دو بازي فوق االعاده حساس با پيراهن سپاهان يك بار تور دروازه سرخ هاي تهران را لرزانده اند و با در نظر گرفتن اينكه در بازي آينده فيكس خواهند بود مي توانند اين آمار را ارتقا دهند.

اما در جبهه پرسپوليس به غير از جواد منافي كه به تك گلش مقابل سپاهان اشاره شد،در تيم فعلي محمد نوري و هادي نوروزي هر كدام دو بار دروازه سپاهان را باز كرده اند كه از بين اين دو نفر نوري مصدوم است و احتمالا به اصفهان نخواهد رفت و نوروزي نيمكت نشيبن شانس زيادي براي بازي ندارد.