انتقاد کلوپ از سرمربی ژرمن ها: لو با ستاره های دورتموند خشن تر رفتار می کند

سرمربی دورتموند از رفتاری که با بازیکنان ملی پوشش در اردوی تیم ملی آلمان می شود راضی نیست

یورگن کلوپ سرمربی بوروسیا دورتموند در صحبت هایی یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان را به بدرفتاری با بازیکنان ملی پوش تیمش متهم کرده است.

او درحالی این صحبت هارا برزبان آورده که اخیرا متس هوملس، بازیکن ملی پوش دورتموند، جایگاهش در ترکیب ژرمن ها را از دست داده است و نامش را در لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی  تیم ملی آلمان برای بازی مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 مقابل اتریش و جزایرفارو ندید.

لو به جای هوملس، ژروم بواتنگ از بایرن مونیخ را به اردوی تیمش برد و او را در کنار پر مرتساکر به کار گرفت.این طور به نظر می رسد که لغزش هوملس در بازی دوستانه با پاراگوئه که منجر به به ثمر رسیدن گل سوم تیم آمریکای جنوبی شد، باعث شده که لو او را به تیمش دعوت نکند.

بعد از آن بود که لو اعلام کرد که در خط زدن نام هوملس حق داشته و بعد از آنکه مارسل اشملتزر هم قربانی رفتار مشابهی از سوی سرمربی تیم ملی آلمان شد، کلوپ حالا دراین باره به صحبت پرداخته.

سرمربی 46 ساله دورتموند بعد از برد 2-6 تیمش مقابل هامبورگ به خبرنگاران گفت:« وقتی اشتباهاتی برجسته می شود، بعید نیست که یک بازیکن بوروسیا دورتموند مرتکب آن شده باشد. وقتی که داستانی مشابه با هوملس برای مارسل اشملتزر هم پیش آمد، من چندان سورپرایز نشدم. باید در مورد  این مسائل شفاف سازی شود. اشتباه کار اینجاست که هنوز این ماجرا ادامه دارد. انگار که متس تنها مقصر در آن بازی بود.»