گزارش روز: اوزیل واولین هنرنمایی با پیراهن آرسنال بعداز 11 دقیقه

مسعوت اوزیل ستاره آلمانی دنیای فوتبال برای درخشش با پیراهن آرسنال تنها11 دقیقه زمان می خواست.او در دقیقه 11 بازی آرسنال مقابل ساندرلند اولین پاس گلش را برای توپچی ها داد

آرسنال دیشب موفق شد تا در ورزشگاه لایت با نتیجه 1-3 به پیروزی برسد. این بازی به منزله اولین بازی مسعوت اوزیل با پیراهن توپچی ها بود.

ستاره آلمانی تنها به 11 دقیقه زمان نیاز داشت تا نامش را در جمع ستاره های آرسنال دراین بازی ثبت کند و در دقیقه 11 مسابقه بعد از کنترل جادویی توپ ارسالی از سوی کئیران گیبس آن را به اولیور ژیرود سپرد تا ستاره فرانسوی گل اول توپچی ها دراین بازی را به ثمر برساند. دراین بازی ژیرود هم نمایش خیره کننده ای داشت و توانست در چهارمین بازی متوالی اش در لیگ برتر برای آرسنال به گل برسد . درکنار نام ژیرود به عنوان زننده اولین گل آرسنال در این بازی، نام اوزیل هم به عنوان پاسور گل ثبت شد تا این اولین درخشش اوزیل در ترکیب توپچی ها دراولین بازی اش با پیراهن آرسنال باشد.

اوزیل در جریان بازی به نمایش جادویی اش ادامه داد و ازمیانه میدان تیمش را به جلو می راند و دو پاس فوق العاده هم به والکات رساند که والکات نتوانست از آنها بهره ببرد و در باز کردن دروازه وستوود و ساندرلند ناکام ماند.

این نوید بخش یک فصل رویایی برای اوزیل در ترکیب آرسال خواهد بود و به نظر می رسد که می توان مسعوت اوزیل را یکی از انتقالات موفق و بی عیب ونقص بازار نقل وانتقالات تابستانی دانست.