مارتینو(2): دوست ندارم که راجع به داوران حرف بزنم ؛نمی توانیم مانع از خلاقیت های پیکه شویم

به نظرم الکسیس اعتماد به نفسش را بازیافت و همیشه به خوبی تیم های حریف را تحت فشار قرار می دهد . او با سخاوتمندی بازی می کند و ما مربیان تیم، به او کمک خواهیم کرد.

بعد از برد 2-3 بارسلونا مقابل سویا در بازی دیشیب، جراردو مارتینو سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. او اعلام کرد که تیمش برای کسب سه امتیاز این بازی تا آخرین ثانیه سختی کشیده.

متن صحبت های تاتامارتینو را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم. این بخش دوم و پایانی صحبت های اوست:

*مسی: در واقعا شرایط به نحوی بود که فضای کمی دراختیار تیم ما قرار داشت. بازیکنان سویا خوب کار می کردند و ما فضای خالی چندانی نمی یافتیم. درنیمه دوم بیشتر به توپ رسیدیم و مسی بیشتر مالک توپ می شدو کار برایش راحت تر بود

*صحبت های پاسارلا: من به او نگفتم که مدافع خواهیم خرید. من به او گفتم که آنچه در بازار زمستانی به بررسی اش خواهیم پرداخت، احتمال خرید یک مدافع است ولی با قاطعیت دراین باره حرف نزدم. قطعا پویول عملکرد خوبی درترکیب تیم خواهد داشت

*داوری بازی: من دوست ندارم که راجع به داوران حرف بزنم و برای آنکه عادلانه درمورد داوری صحبت کرد، باید دید که چه اتفاقاتی در زمین رخ داده. گل مردود بازی، به خاطر خطای دانی آلوس بود. من این صحنه را سه بار دیدم و واقعا هم خطا بود. گاهی وقتها داوری ها به نفع توست و گاهی وقتها به ضرر تو

*تئیو: او در جناح راست بازی کرد. چون نیمار به بازی کردن در جناح چپ عادت دارد. من این تصمیم را گرفتم، چون به نظرم هم الکسیس و هم پدرو از بازیهای ملی برگشته بودند. به نظرم خوب بود که پدرو دراین بازی استراحت کند. شرایط به نحوی بود که بیشتر از جناح چپ حمله می کردیم و این تصمیم بستگی به این دارد که اوضاع تیم به چه ترتیب باشد. از این بابت نگران نیستم

*اینیستا : او هربار بهتر از قبل می شود. من در مورد حال و روزش با او صحبتی نکرده ام. اینیستا اخیرا در تیم ملی هم بازی کرده بود. ما مجبوریم تا به خوبی از اینیستا، چابی و سسک استفاده کنیم و هرزمانی که به نظرمان لازم آمد از آنها بهره ببریم.سسک هم شرایط خوبی دارد و در طول 15 دقیقه کارهای زیادی انجام داد. آنچه برای من مهم است این است که همه بازیکنان شرایط خوبی داشته باشند

*پیکه: من معتقدم که یک مدافع درحد و اندازه های او می تواند توپ را ربوده و به محوطه جریمه حریف برود.نمی توانیم مانع از خلاقیت های پیکه شویم و باید از او بخواهیم تادر هر شرایطی به تیم کمک کند.

*الکسیس: او به گلزنی نیازی نداشت و به خاطر گلی که زد از او متشکریم.به نظرم الکسیس اعتماد به نفسش را بازیافت و همیشه به خوبی تیم های حریف را تحت فشار قرار می دهد . او با سخاوتمندی بازی می کند و ما مربیان تیم، به او کمک خواهیم کرد.