تورینو 2 – میلان 2: نجات در دقیقه 97!

پنالتی ماریو بالوتلی میلان را به تساوی در خانه تورینو رساند. آنها تا دقیقه 88 دو بر صفر عقب بودند!

میلان در حالی که تا دقیقه 88 از تورینو دو بر صفر عقب بود توانست بازی را به تساوی بکشاند. آنها در دقیقه 97 بازی را مساوی کردند. بالوتلی با گلی که زد در چهار مسابقه اخیر باشگاهی و ملی چهار گل زده است.

میلان در این فصل سری آ خوب نبوده و در روز نخست هم مقابل هلاس ورونا شکست خورد. آنها این بار کاکا را در ترکیب خود داشتند که به تازگی از رئال مادرید به این تیم بازگشته است.

تورینو در حملاتش از همان ابتدای بازی خطرناک نشان می‌داد. میلان هم که با بحران مصدومیت روبرو است در اواخر نیمه اول ریکاردو مونتولیوو را هم از دست داد و آندره‌آ پولی جای او را گرفت.

تورینو در دقیقه 47 گل اول را زد. دانیلو دی‌آمبروزیو در داخل محوطه جریمه فضایی عالی در اختیار گرفت و توانست با بردن توپ روی پای راست و ضربه کات‌دارش دروازه کریستین آبیاتی را باز کند.

والتر بیرسا در دقیقه 70 جانشین کاکا شد. یک دقیقه بعد بود که السیو چرچی که نمایشی عالی در این مسابقه داشت گل دوم را زد. او هم فضایی عالی در اختیار گرفت و توپ را از روی سر آبیاتی به گل تبدیل کرد.

در دقیقه 88 بود که سولی مونتاری گلی عجیب زد. او در هنگام زدن ضربه سر خورد و به زمین افتاد اما در هر حال توپش به دروازه حریف رسید.

در آخرین لحظات بازی بود که پولی با خطای جیووانی پاسکواله در محوطه جریمه سرنگون شد. بازیکنان تورینو اعتراض شدیدی به داور داشتند و گفتند پولی شبیه‌سازی کرده است، اما در هر حال پنالتی اعلام شده بود و بالوتلی با آخرین ضربه مسابقه در دقیقه 97 گل تساوی را به ثمر رساند.