نکونام: داور گفت هند شده /  جهانبازی دو پنالتی برای ما نگرفت

موقعی که باید گل می‌زدیم، نزدیم و در ادامه نیمه اول یک گل بد خوردیم. در نیمه دوم تیممان هجومی بود و روی ضد حمله ذوب آهن خوب کار کرد

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی یکی از معترضین به داوری در بازی شب گذشته ذوب آهن  استقلال بود. او به خصوص روی صحنه هند پنالتی اعتراض دارد.
به گزارش سایت گل نکو که در مسابقه دیروز پرتلاش ظاهر شد، عقیده دارد استقلال می‌توانست از اصفهان با دست پر به تهران برگردد: موقعی که باید گل می‌زدیم، نزدیم و در ادامه نیمه اول یک گل بد خوردیم. در نیمه دوم تیممان هجومی بود و روی ضد حمله ذوب آهن خوب کار کرد و گل دوم را به ثمر رساند اما ما هم می‌توانستیم جبران کنیم یا حتی در نیمه اول روی یکی دو صحنه اگر بیشتر دقت می‌کردیم می‌توانستیم پیش بیفتیم. 
وی در مورد اعتراض استقلالی‌ها به داوری مسابقه  گفت : آن صحنه‌ها واقعاً پنالتی بود، هم آن صحنه که روی نظری درون محوطه جریمه اتفاق افتاد و هم آن صحنه که توپ روی خط دروازه پس از برخورد به پای بازیکن، به دست او برخورد کرد پنالتی بود و باید در صحنه دوم هم بازیکن ذوب آهن اخراج می‌شد هم داور پنالتی می‌گرفت.  داور گفت هند شده اما هر هندی هند نیست، اما دیگر توپی که در حال گل شدن است دیگر "هر هندی" نیست، به هر حال شاید داور هم اشتباه کند. 
نکونام در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید چنین صحنه‌های اعتراضی را از جواد نکونام کمتر دیدیم خاطرنشان کرد: اعتراض نبود، سوال بود. از داور سوال کردم که او هم جواب داد. 
او همچنین در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد اینکه بازیکنان ذوب آهن از عدم رعایت بازی جوانمردانه توسط استقلالی‌ها می‌گفتند چیست فقط به گفتن یک جمله بسنده کرد: سوال بعدی؟! 
هافبک استقلال همچنین در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند روحیه از دست رفته خود را پس از ۳ بازی که در لیگ ناکام بوده‌اند برگرداند گفت: صد در صد، فوتبال است و این چیزها پیش می‌آید، ما از همین الان به بازی تایلند فکر می‌کنیم و اصلاً به بازی قبل فکر نمی‌کنیم. به تایلند می‌رویم تا همراه با ارائه یک بازی خوب نتیجه خوبی را هم کسب کنیم.