عشوری: قسمت نبود با قلعه‌نویی کار کنم/ روحیه تیم بالا رفته است

من هم از استقلال پیشنهاد داشتم. اما پس از جمع‌بندی‌هایی که انجام دادم و با توجه به این‌که از بچگی در ذوب‌آهن بودم و در این تیم راحت هستم، تصمیم به تمدید قرارداد گرفتم

سینا عشوری هافبک تیم ذوب آهن در استانه ی دیدار با استقلال از پیروزی تیمش سخن می گوید. عشوری که یکبار هم پیشنهاد استقلال را رد کرد درباره این دیدار و شرایط کلی ذوب آهن گفت: خدا را شکر تیم در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد؛ بعد از دو بردی که در لیگ به دست آوردیم روحیه‌ تیم ما بالا رفت و اکنون هم فقط برای برد به میدان خواهیم رفت.
وی ادامه داد: استقلال تیم‌ خاصی‌ است و برای بردن این تیم باید تلاش زیادی کرد؛ این تیم مربی خوب و بازیکنان بزرگی دارد، ولی مصدومان این تیم و بازی هفته‌ آینده در آسیا، شرایط را برای این تیم دشوار می‌کند. شرایط تیم خوب است و تنها با هدف برد به میدان می‌رویم.
به نقل از ایمنا,هافبک ذوب‌آهن در ادامه بیان کرد: امتیازات بدی را اول فصل از دست دادیم، بازی با فولاد نباید بازنده می‌شدیم و مقابل تراکتور هم نباید بعد از این‌که بازی را به تساوی کشاندیم، می‌باختیم. اما شرایط بد تیم ما قبل از آغاز فصل را هم در نظر بگیرید؛ تیم ما دیر بسته شد، بدنسازی مناسب و استراحت کافی هم نداشتیم. این موارد باعث شد نتوانیم اول فصل نتایج دلخواهمان را بگیریم، ولی هنوز هم دیر نشده و به بازی‌های آینده خوشبینیم.
عشوری در پایان در مورد پیشنهاد استقلال به وی هم اظهار کرد: در فوتبال طبیعی‌ است که از تیمی دیگر پیشنهاد داشته باشیم، من هم از استقلال پیشنهاد داشتم. اما پس از جمع‌بندی‌هایی که انجام دادم و با توجه به این‌که از بچگی در ذوب‌آهن بودم و در این تیم راحت هستم، تصمیم به تمدید قرارداد گرفتم؛ بالاخره قسمت نبود زیر نظر قلعه‌نویی کار کنم.