ریبری: صحبت های اورا ما را به سمت برد سوق داد
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, :: 10:34 ::  نويسنده : حمید

ریبری: صحبت های اورا ما را به سمت برد سوق داد

ستاره 30 ساله فرانسوی یادآوری کرد که برد تیمش مقابل بلاروس بعد از صحبت های پاتریس اورا با خروس ها به دست آمده

فرانک ریبری ستاره باتجربه باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی فرانسه در صحبت هایی اعلام کرد که صحبت های بین دو نیمه پاتریس اورا با بازیکنان فرانسه این تیم را به برد 2-4 مقابل بلاروس در بازی روز سه شنبه رساند.

شاگردان دیدیه دشام در بین دو نیمه با نتیجه 0-1 از حریف عقب بودند ولی دو گل از ریبری و گلهای سمیر نصری و پاول پوگبا سه امتیاز این بازی را به حساب فرانسه واریز کرد. این برد، در شرایطی به دست آمد که بیش از 500 دقیقه بود که تیم ملی فرانسه در بازیهای رسمی اش در گلزنی ناکام مانده بود. در پایان این مسابقه ریبری اعلام کرد که پاتریس اورا با صحبت هایی که در بین دو نیمه برزبان آورد، تیمش را به سمت برد هل داد.

ریبری 30 ساله به خبرنگاران گفت:« این برد مال همه است. مال ما و مال هواداران هم هست. بازی کمی عجیب بود. به ویژه بعد از نیمه اول... در بین دو نیم پت اورا در رختکن برای همه سخنرانی کرد و حرفهایش برای همه خیلی خوب بود.»

صحبت های اورا اعتماد به نفس را به هم تیمی هایش بازگرداند. این درحالی است که اورا بعد از مسائلی که در اردوی تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2010 پیش آمد، با محرومیتی نه ماهه مواجه و از همراهی خروسها برای نه ماه دور ماند.»

حالا فرانسه از نظر امتیازی، شرایط برابری با اسپانیا در گروه آی مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 در قاره اروپا دارد ولی آنها یک بازی بیشتر از شاگردان بیسنته دل بوسکه برگزار کرده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل