داوید لوئیز ورد پیشنهاد بارسا: تصمیم گرفتم در چلسی بمانم
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, :: 11:39 ::  نويسنده : حمید

داوید لوئیز ورد پیشنهاد بارسا: تصمیم گرفتم در چلسی بمانم

سران باشگاه بارسلونا برای خریداری لوئیز پیشنهادی 25.5 میلیون یورویی را ارائه داده بودند که با پاسخ منفی لوئیز و سران چلسی مواجه شد

داوید لوئیز مدافع برزیلی باشگاه چلسی دربازار نقل وانتقالات تابستانی می توانست به بارسلونا منتقل شود ولی حالا او اعلام کرده که با رد پیشنهاد بارسا در چلسی ماند. چون از ماندن در چلسی احساس خوبی می کرده.

سران باشگاه بارسلونا درابتدا با پیشنهادی 25.5 میلیون یورویی به سراغ جذب داوید لوئیز آمدند ولی سران باشگاه چلسی به سران تیم کاتالان اعلام کردند که برای فروش لوئیز دست کم در انتظار پیشنهادی 50 میلیون پوندی خواهند بود.

لوئیز که این روزها در اردوی تیم ملی کشورش است به خبرنگاران گفت:« من پیشنهادی رسمی از بارسلونا داشتم ولی تصمیم گرفتم تا در چلسی بمانم. من خوشحالم که برای تیم بزرگی بازی می کنم ویکی از بازیکنان ملی پوشی هستم که به نمایندگی از کشورم به میدان می روم.»

بارسلونا بعد ازناکامی در جذب لوئیز به سراغ دانیل اگر، مدافع دانمارکی لیورپول رفت که در جذب او نیز ناکام ماند. در نهایت جراردو تاتا مارتینو سرمربی جدید بارسلونا اعلام کرد که از تیمی که دارد راضی است و نیازی به جذب یک مدافع جدید احساس نمی کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل