کاتانیا - اینتر: چالشی سخت در سیسیل برای پسران ماتزاری
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, :: 11:34 ::  نويسنده : حمید

Mauro Icardi - Inter

نرآتزوری فصل جدید سری آ ایتالیا را با یک برد خوب 2-0 برابر جنوا آغاز کرد اما قطعا در سیسیل برابر شاگردان رولاندو ماران مصاف سخت تری خواهند داشت.

در آستانه این بازی از هفته دوم رقابت های سری آ اینتر امیدوارست که بتواند با کسب هر سه امتیاز بازی برابر کاتانیا برد هفته گذشته برابر جنوا را کامل کنند.

پسران والتز ماتزاری موفق شدند به لطف گل های یوتو ناگاتومو و رودریگو پالاسیو در هفته نخست این رقابت ها برابر جنوا به پیروزی برسند در حالی که آنها قبل این برد،برابر سیتادلا در کوپا ایتالیا نیز به یک پیروزی رسیده بودند.

بعد از اینکه در فصل گذشته رقابت های سری آ اینتر با قرار گرفتن در رده نهم جدول به کارش تحت هدایت استراماچونی پایان داد در حال حاضر اینتر تحت هدایت ماتزاری مربی سابق ناپولی شروع مثبتی در لیگ داشته.

در حالی که اینتر احتمالا در خط دفاعی عملکرد بهتری داشته اما آنها در خط حمله نیز مهاجمی آماده چون پالاسیو آرژانتینی را دارند.بازیکنی که در دو بازی اخیرش برای اینتر سه بار موفق به گلزنی شده.

در سوی دیگر کاتانیا دیدار نخست سری آ را با حساب 2-0 برابر فیورنتینا متحمل شکست شد اما امیدوارند در این بازی خانگی برابر اینتر جبران کنند.

آنها در این سال تنها یک بار در خانه برابر اینتر تن به شکست داده اند که به ماه مارچ بازمی گردد.پالاسیو در  آن بازی دو گل برای تیمش زد تا اینتر با حساب 3-2 به پیروزی برسد.

کاتانیا فصل گذشته در جدول رده بندی بالاتر از اینتر به کارش در سری آ پایان داد و معمولا در بازی های خانگی مخصوصا برابر تیم های بزرگ سخت امتیاز از دست می دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل