میکسدزون خوزستان/ میداودی: با قلعه‌نویی رابطه‌ام حسنه نیست/ مبعلی: عجله کردم از استقلال رفتم!
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

میکسدزون خوزستان/ میداودی: با قلعه‌نویی رابطه‌ام حسنه نیست/ مبعلی: عجله کردم از استقلال رفتم!

بازیکنان استقلال خوزستان بعد از پیروزی ۲-۰ مقابل همنام تهرانی اظهارنظرهای جالبی داشتند.

پرویز کریمی: استقلال فشار خاصی نیاورد

دروازه‌بان استقلال خوزستان پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران گفت: ما در بازی‌های گذشته هم مسابقه را خوب شروع می‌کردیم اما به خاطر اینکه هماهنگی لازم را نداشتیم با مشکل روبه‌رو می‌شدیم اما این بازی را با هماهنگی خوبی شروع کردیم و تا آخر بازی همین روند را ادامه دادیم، ان‌شاءالله همیشه همینطور بازی کنیم.

پرویز کریمی افزود: استقلال هم فشار خاصی بر روی دروازه ما نیاورد که آن هم به عملکرد خوب بازیکنان ما مربوط می‌شد.

میداوودی: رابطه حسنه‌ای با قلعه‌نویی ندارم

میلاد میداودی پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران گفت:‌ من انگیزه زیادی برای این بازی داشتم سایر بازیکنان هم برای این مسابقه انگیزه داشتند چون ما سه باخت متوالی داشتیم و می‌خواستیم در این مسابقه موفق باشیم.

مهاجم اهوازی‌ها در مورد مصاحبه‌ای که علیه استقلال انجام داده بود، گفت: من چنین مصاحبه‌ای نکرده‌‌ام و آن را تکذیب می‌کنم شرایطم خوب نبود و از استقلال جدا شدم.

وی در مورد رابطه‌اش با امیرقلعه‌نویی گفت:‌ رابطه حسنه‌ای با او نداشتم اما مشکلی هم با او ندارم خیلی‌ها در استقلال و پرسپولیس بازی کرده‌اند و از این تیم‌ها جدا شده‌اند من هم تصمیم به جدایی گرفتم.

مبعلی: بله، من اشتباه کردم

ایمان مبعلی پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوب و منظم بازی کردیم و هیچ اشتباهی نداشتیم در دو سه بازی قبل هم خوب بازی کرده بودیم اما بدشانس بودیم. من و بازیکنان استقلال خوزستان برای این بازی انگیزه زیادی داشتیم و خوشحالم که این بازی را بردیم.

وی در مورد اینکه چرا از استقلال جدا شد گفت: قلعه‌نویی 4-5 بازیکن هم‌پستی من را به استقلال آورد اما باعث دلخوری نبود در نهایت تصمیم گرفتم که از استقلال جدا شوم نه اینکه از رقابت بترسم. حتی قلعه‌نویی هم گفت به تو اعتقاد دارم و بمان.

مبعلی در مورد اینکه قبول دارد که در برخی از تصمیم‌هایش دچار اشتباه شده گفت: بله فصل گذشته تصمیم‌های اشتباهی گرفته‌ام برای جدایی از استقلال عجله کردم و در رفتن به شارجه هم عجله کردم.

هافبک استقلال خوزستان در مورد اینکه او قبلاً یک فولادی بوده، گفت: من فوتبالم را با استقلال آغاز کردم و در تیم جوانان استقلال بازی می‌کردم از استقلال اهواز بود که به فولاد آمدم.

مبعلی در پایان با ذکر این‌که استقلال تیم بزرگی است برای آبی‌پوشان تهرانی در داربی هفته آینده‌شان آرزوی موفقیت کرد.

کعبی: به ما می‌گفتند بدبخت و پیر

حسین کعبی پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل استقلال تهران اظهار داشت: ما را در تیم استقلال خوزستان بدبخت و پیر نامیدند و همه چیز به ما گفتند مگر ما تیم پیری نبودیم امروز دیدید که چگونه بازی کردیم این بازی پخش مستقیم بود و همه آن را دیدند که ما برتر بودیم. فوتبال به سن و سال نیست فوتبال را در میدان بازی می‌کنند.

وی در مورد اینکه در جناح چپ بازی می‌کرد، گفت: من 5 بازی است که در جناح چپ بازی می‌کنم هرجا مربی صلاح بداند بازی می‌کنم.

وی در مورد اینکه او پرسپولیسی و فولادی بوده و اکنون استقلالی شده است، گفت: من بارها گفته‌ام بسیاری از اعضای خانواده‌ام استقلالی هستند اما من نمی‌توانم بگویم چون اکنون در استقلال خوزستان بازی می‌کنم استقلالی هستم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل