عصبانیت آلگری پس از برد تیمش : احتمالا امروزاستعفاء خواهم داد!

ماکس آلگری سرمربی 46 ساله میلان پس از پیروزی تیمش برابر پی اس وی به شدت عصبانی بود و گفت که شاید پنجشنبه استعفا بدهد

 میلان در مجموع با حساب 4-1 از سد حریف هلندی خود گذشت و به مرحله ی گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا رسید . با این حال گزارشات حاکی از اخراج آلگری در صورت عدم صعود میلان به دور بعد توسط برلوسکونی بود.

 به نقل از ac-milan.ir-آلگری پس از پایان بازی به خبرنگار اسپورت مدیاست چنین گفت :"ما می خواستیم به دور بعد برسیم  و امروز به همان بازگشتی که فصل گذشته در ماه ژانویه در سری آ رسیدیم دست پیدا کردیم.بازیکنان من خوب جنگیدند. آن ها ( پی اس وی ) تیم خوبی هستند که با تکنیک خوب بازی می کردند و نیمه ی دوم را به خوبی آغاز کردند و ما را به دردسر انداختند."

 سرمربی میلان ادامه داد:"فشار و استرس زیادی بر روی تیمم بود اما بازیکنان ما خوب دفاع کردند و تنها چند اشتباه بعد از شروع نیمه ی دوم داشتند."

 وقتی در رابطه با فشار ها و شرایط از آلگری پرسیده شد گفت :" چندین سال است که این فشار ها وجود دارد بنابراین فکر می کنم پنجشنبه صبح استعفا خواهم داد. بعد از بازی در مورد آن تصمیم گیری خواهم کرد.4شنبه شب کمی دلخور شدم و این به خاطر چیز هایی است که خوانده ام ... فکر می کنم مردم باید کمی بی طرفانه تر عمل کنند.فکر می کنم که از بیرون کسانی مطلبی خاص را رهبری می کنند. باید به کار دیگران احترام گذاشته شود  اما من از این مسئله لذت می برم چرا که من هم مانند آن ها می توانم لجباز باشم. از عملکرد تیم راضی هستم اما به شدت عصبانی هستم .خوشبختانه بازی را بردیم تا بتوانم کمی هم لذت ببرم."

 سرمربی روسونری ادامه داد:" کسانی از بیرون تلاش می کنند که مرا عصبی کنند اما این کار آن ها ثمری نخواهد داشت. درون تیم روابط بسیار خوبی با مدیران ، بازیکنان و تیم دارم. هنوز برخی هستند که دوست دارند چرندیات بنویسند آن ها رسالتی را پیش گرفته اند که وقتی آن ها را می خوانم می گویم خب اگر می توانید بیایید جای من را بگیرید و نتایجی که گرفته ام را تکرار کنید.  من این را می گویم چرا که برخی مواقع مجبور هستید برخی موانع را از سر راه خود بردارید.دوست دارم زمانی که بازنشسته می شوم شاید در سن 60 سالگی البته اگر زنده بمانم ، به لیورنو بروم ، در کنار دریا بنشینم ، ماهیگیری کنم ، خوراک خوب بخورم ، برخی بازی ها را نگاه کنم ولی هرگز علیه کار کسی جبهه گیری نکنم."تشکر می کنم از بچه ها که بازی خوبی انجام دادند. از مدیریت باشگاه و همه ی هوادارانی که در لحظات سخت در کنار ما بودند. دیگر نمی خواهم چیزی در مورد بازی بگویم چرا که نتیجه بیانگر همه چیز است."