جراحی موفقیت آمیز روی پای تیاگو آلکانتارا

طبق اعلام سران باشگاه بایرن مونیخ تیاگو شش هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود

تیاگو آلکانتارا، بازیکن خط میانی باشگاه بایرن مونیخ صبح روز گذشته زیر تیغ جراحی رفت و لیگامنت های پاره شده پایش را به دست جراحان سپرد و امروز از کلینیک مرخص خواهد شد تا روند بهبودش را از سر بگیرد.

طبق اعلام وب سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، انتظار می رود که روند بهبود تیاگو آلکانتارای اسپانیایی شش هفته به طور بینجامد.

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ دراین باره گفته:« تیاگو دو ماه از میادین ورزشی به دور خواهد بود و ما دلتنگ او خواهیم شد.»

این درحالی است که قبل از آغاز فصل جدید رقابتها، پپ گواردیولا بعد ازآغاز به کارش با تیم باواریایی از سران این باشگاه خواست تا تیاگو آلکانتارا را به خدمت بگیرند و حالا با مصدومیت تیاگو، برای دو ماه او را در اختیار نخواهد داشت. در جریان برد 0-2 بایرن مونیخ مقابل نورنبرگ در دربی باواریا که روز شنبه برگزار شد، تیاگو که برای مال خود کردن مالکیت توپ می جنگید، دچار مصدومیت شد . او در صفحه توئیترش دراین باره نوشته:« هیچ حرفی برای گفتن در مقابل این همه حمایت دریافتی ندارم. با وجودی که از شما دورم، پیغام های شما به شدت مرا تحت تاثیرقرار داد و به من کمک می کند تا رو به جلو حرکت کنم.»