مورینیو:رونی باید خواسته اش را مطرح کند؛ تساوی نتیجه عادلانه ای بود

سرمربی 50 ساله چلسی در صحبت هایی اعلام کرد که رونی شایدنظرش را تغییر داده و بخواهددر اولدترافورد بماند

سایت گل- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی از وین رونی مهاجم انگلیسی منچستریونایتد خواسته تا نظرش را به صورت شفاف معلوم کند.

بعد از تساوی بدون گل چلسی و منچستریونایتد در اولدترافورد ژوزه مورینیو باردیگر به صحبت درمورد رونی که آینده اش در یونایتد باتردیدهایی همراه است به صحبت پرداخت. این درحالی است که چلسی تمایل زیادی برای جذب او دارد و این روزها صحبت هایی درمورد تمایل آبی های لندنی به جذب ساموئل اتوئو هم به گوش می رسد. اما گویا مورینیو از تلاش برای جذب رونی ناامید نشده و از این ستاره 27 ساله خواسته تا برنامه هایش را اعلام کند.

مورینیو به خبرنگاران گفت:« ما باید با سران یونایتد صحبت کنیم. اما یونایتد باشگاه ویژه ای است. چون هر تیمی در دنیا وقتی ببنید که یک بازیکن می خواهد رختکن تیمش را ترک کند، از او حمایت نمی کنند. آنها روزهای سختی را برای رونی رقم زده اند و به هر ترتیبی شده از او حمایت می کنند.»

مورینیو ادامه داد:« این ثابت می کند که یونایتد باشگاهی خاص با هوادارانی خاص است و فکر می کنم که حالا خود رونی باید تصمیم بگیرد که می خواهد برود یا نه. اگر او تصمیمش را بگیرد ما اولین کسی هستیم که به تصمیم او احترام گذاشته و ماجرا را تمام شده می دانیم. همه چیز به واکنش اوو به احساسات رونی بستگی دارد. اگر او نمی خواهد از یونایتد جدا شود، ما هم از تلاش برای جذب او دست می کشیم ولی ما می خواهیم بدانیم که چه اتفاقاتی در جریان است.»

در جریان بازی دوشنبه شب، دو تیم چلسی و یونایتد به تساوی بدون گل رسیدند تا هر دو تیم در بالای جدول لیگ برتر باقی بمانند. مورینیو در ادامه به این نکته اشاره کرد که تساوی نتیجه عادلانه ای برای این بازی بود.

او ادامه داد:« فکر می کنم که تساوی نتیجه عادلانه ای بود. هیچ یک از دو تیم تلاش کافی نکرد تا بهتر از تیم حریف باشد. ما در اکثر دقایق ، کنترل توپ و میدان را در دست داشتیم و مشکل چندانی نداشتیم. پاسهای مابرای ضد حملات و ارتباط میان مدافعان و مهاجمانان آنقدرها خوب نبود. ما خلاقانه بازی کردیم و بازیکنانی سرعتی در خط حمله داشتیم ولی پاسهای ساده ای را از دست می دادیم و اشتباهات زیادی داشتیم. در زمینه تهاجمی هم نتوانستیم آن طور که بایدو شاید ظاهر شویم ولی قبل از بازی هم من به بازیکنانم گفته بودم که می خواهیم به پیروزی برسیم و باید برای برد بازی کنیم. فکر می کنم بازیکنانم هم این را درک کردند.»

سرمربی پرتغالی چلسی در ادامه صحبت هایش گفت:« به نظر من ما موقعیت های گل زیادی را خلق نکردیم. چون وقتی توپ را بازیابی می کردیم، خیلی سریع آن را در پاسهایی ساده از دست می دادیم.من بازی را دوباره تماشا می کنم و البته مشخص است که شش، هفت یا هشت پاس ساده ما از دست می رفت. بازی سختی برای یونایتد و برای ما بود. هر دوتیم برای برد می جنگیدند ولی ما در عین حال نمی خواستیم که بازنده باشیم. بازی بزرگی بود ولی درنهایت ما از دو بازی خانگی مان شش امتیاز کسب کرده ایم.»

مورینیو درمورد عملکرد شاگردانش گفت:« بعد از این شروع سخت، بازیکنان ما شرایط خوبی دارند. این بازی تجربه خوبی برای پسران ما بود: 4 بازیکن در خط حمله: ادن آزارد، کوین د بروین، آندره شورله و اسکار همگی بچه هستند. کسب چنین تجربه ای برای آنها خیلی خوب است.»