بروزترین وبلاگ فوتبال

هوینس: در جلسه با گواردیولا، حس می کنی که درحال پیشرفت درزندگی هستی

رئیس باشگاه بایرن مونیخ از عطش سرمربی اسپانیایی برای موفقیت تیمش به شدت متعجب شده است

اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ درصحبت هایی اعلام کرد که از عطش فراوانی که پپ گواردیولا برای کسب جامهای قهرمانی دارد،به شدت متعجب شده است.

هوینس درگفتگو با رسانه های آلمانی گفت:«گواردیولا خیلی جاه طلب است و با توجه به سن و سال کمش و با موفقیت های بزرگی که به دست آورده، جالب است که او هرروز با انگیزه های فراوانی برسر کار می آید و اصلا از میزان انگیزه هایش کاسته نشده است. کار کردن با او خیلی خیلی لذت بخش است. گواردیولا انسان خوشرویی است و همیشه قلبش کف دستش است و صادقانه کار می کند. من واقعا احساس خوشبختی می کنم که او را اینجا می بینیم. در جریان جلساتی که با گواردیولا داریم همیشه حس می کنیم که در حال رشد و پیشرفت در زندگی مان هستیم.»

رئیس باشگاه باواریایی درمورد تردیدهای موجود راجع به تغییر سبک بازی بایرن که در هفته های اخیر افزایش یافته گفت:« کاملا روشن است که پپ به کمی زمان نیاز داشت تا بتواند میان سیستمی که در بارسلونا مورد استفاده قرار می داد و سیستمی که برای بایرن به کار می گیرد ارتباط برقرار کند. من کاملا مطمئنم که هر دو فرهنگ به خوبی رشد خواهد کرد و نتیجه همکاری با این سرمربی اسپانیایی ثمربخش و مثبت خواهد بود.»

بوسکتس، ماسچرانو را مصدوم کرد؛ مصدومیت 10تا15 روزه ستاره آرژآنتینی

در پی برخوردی که در دیدار دیشب بارسلونا مقابل سوسیداد میان بوسکتس و ماسچرانو رخ داد، ستاره آرژآنتینی مصدوم شد

خاویر ماسچرانو ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا دیشب و در پی برخوردی که میان او و سرخیو بوسکتس در جریان بازی تیمش مقابل رئال سوسیداد رخ داد، دچار مصدومیت شد.

مصدومیت او در عضله دو سرران پای راستش اتفاق افتاد و همین مصدومیت او را بین ده تا پانزده روز از میادین ورزشی به دور نگاه خواهد داشت.برخوردی که میان ماسچرانو و بوسکتس رخ داد ، در دقیقه 4 بازی اتفاق افتاد و کف پای بوسکتس به صورت غیرعمد و اتفاقی  به بخش داخلی عضله ران ماسچرانو برخورد کرد. با وجودی که این برخورد به صورت غیرعمد اتفاق افتاد، اما درد زیادی را به همراه داشت. این ستاره آرژآنتینی به جریان بازی بازگشت ولی نیم ساعت بعد تاتا مارتینو او را از زمین بیرون کشیده و مارک بارترا را به جای او وارد زمین نمود.

باید گفت که ماسچرانو خیلی خوش شانس بود ؛ چون اگر این ضربه چند سانتی متر پائین تر برخورد کرده بود، ممکن بود مصدومیت او طولانی تر شود

حالا سران باشگاه بارسلونا نیز در وب سایت رسمی شان از مصدومیت عضله دوسرران پای راست ماسچرانو خبر داده و یادآوری کردند که او بین ده تا پانزده روز از میادین ورزشی به دور خواهد بود.

foton

انگيزه بالاي جادوگر براي بازگشت/زرينه: در ترافيك تهران، زودتر از همه به كلينيك مي آيد

كريمي پس از ام.آي.آر براي شروع درمان به كلينيك دكتر زرينه(پزشك سابق پرسپوليس)رفت

اصلا"فكرش را نمي كردكه با يك پاس پشت پا دچار چنين مصدوميتي شود.عضله پشت پاي راست علي كريمي دچار پاره گي شد و پس از هماهنگي با كادر پزشكي تراكتورسازي براي درمان به تهران آمد.
كريمي پس از ام.آي.آر براي شروع درمان به كلينيك دكتر زرينه(پزشك سابق پرسپوليس)رفت.زرينه مي گويد:«ايشان روز شنبه گذشته مراجعه كردند كه مشكل كشيدگي ران پاي راست از نوع دوم را دارند.
درمان اوليه از همان روز در دو نوبت صبح وبعداز ظهر را اغاز كرديم.
خوشبختانه روند رو به بهبودي داشته اند و از شنبه آينده تمرينات مربوط به تقويت عضله را انجام مي دهيم. اين نوع اسيب ديدگي ها معمولا"سه تا چهار هفته زمان مي برد كه يك هفته آن سپري شده است.»زرينه به موضوعي اشاره مي كند كه فصل پيش و  پس از مصدوميت كريمي در بازي با صباي قم هم شاهد آن بوديم.
او مي گويد:«كريمي يك بازیكن حرفه اي است و براي من خيلي با ارزش است كه با وجود ترافيك تهران زودتر از زمان مقرر به كلينيك مي آيد.خيلي خوشحالم كه او را اينطور با انگيزه مي
 بينم و مطمئنم پس ار بهبودي ميتواند مثل بازيهاي گذشته به تيمش كمك كند.»
چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, :: 14:6 ::  نويسنده : حمید

با اعلام كميته انضباطي كارت قرمز ميثم حسيني مدافع چپ پرسپوليس كه در بازي با سپاهان به ناحق اخراج شد تبديل به كارت زرد شد

با اعلام كميته انضباطي كارت قرمز ميثم حسيني مدافع چپ پرسپوليس كه در بازي با سپاهان به ناحق اخراج شد تبديل به كارت زرد شدو

بنا بر اعلام سايت رسمي فدراسيون فوتبال  دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس در هفته دهم در تاریخ 29/6/92 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد و میثم حسینی – بازیکن تیم پرسپولیس در دقیقه 3 از زمین بازی اخراج شد، کمیته انضباطی به استناد بند 3 ماده 77 آیین نامه انضباطی فیفا که برای کمیته انضباطی این صلاحیت را قائل شده است تا اشتباهات واضح در تصمیمات داوران را اصلاح کند، بر همین اساس کمیته انضباطی خطای میثم حسینی را مصداق خطای شدید ندانسته و کارت قرمز را به کارت زرد تبدیل کرد.

كميته انضباطي همچنين اعلام كرد در دیدار دو تیم داماش گیلان و تراکتورسازی که در تاریخ 29/6/92 در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد، تیم داماش گیلان با شش دقیقه تاخیر در نیمه دوم وارد زمین شد. بر همین اساس این به پرداخت 18000000 ریال جریمه نقدی محکوم شد.

البته حسینی با این اخطار هم سه اخطاره می شود و نمی تواند در دیدار با فجر به میدان رود.

گواردیولا: نویر یکی از بهترین دروازه بانان دنیاست؛درآلمان برعکس اسپانیا، بازیهای جام حذفی حکم فینال را دارد

سرمربی اسپانیایی بایرن در صحبت هایی به تمجید از عملکرد دروازه بان تیمش پرداخته و از احتمال حضور گوتزه در ترکیب اصلی تیمش مقابل هانوفر خبر داده

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ در صحبت هایی مانوئل نویر را یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ دنیای فوتبال خوانده.

گواردیولا تابستان امسال و بعد از کنار رفتن یوپ هاینکس هدایت بایرن مونیخ را در دست گرفت و حالا هسته مرکزی تیمش را با بازیکنان کلیدی باواریایی ها تشکیل داده.

سرمربی اسپانیایی به شدت تحت تاثیرعملکرد مانوئل نویر دروازه بان ملی پوش تیمش قرار دارد و درعین حال به توانایی های بالای فیلیپ لام اشاره کرده است

گواردیولای 42 ساله در صحبت هایی گفت:« نویر یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ ویکی از بهترین دروازه بانان دنیاست. لام هم در خط میانی غیرقابل باور ظاهر می شود و حتی می تواند وقتی همه بازیکنان تیم آماده باشند هم برای تیم بازی کنند.»

بایرن در دور دوم جام حذفی آلمان مقابل هانوفر قرار خواهد گرفت و گواردیولا اعلام کرده که ممکن است ماریو گوتزه را درترکیب اصلی تیمش قرار دهد. او درادامه صحبت هایش دراین باره گفت:«گوتزه در ترکیب قرار خواهد گرفت. او فقط به کمی زمان نیاز دارد و باید رشد کند. ما هم برای این فینال آماده ایم. در آلمان برعکس اسپانیا، تک تک بازیها در جام حذفی مثل یک فینال است.بایرن در دو سال اخیر واقعا به فینال رسیده و می خواهیم امسال هم به جلو پیش برویم. من شخصا می خواهم این حس را تجربه کنم.»

گواردیولا ادامه داد:« جام حذفی کمی کم اهمیت تر از بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپاست  ولی من توقع دارم که تیمم با همان عطشی که مقابل شالکه (دربوندس لیگا)، و زسکا مسکو( درلیگ قهرمانان اروپا) و چلسی (سوپرکاپ اروپا) قرار گرفتند، دراین بازی نیز به میدان بروند.»

چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, :: 13:21 ::  نويسنده : حمید

مسی و برابری بارکوردگلهای رائول برای رئال

ستاره آرژانتینی که دیشب دومین گل تیمش در مصاف با سوسیداد را به ثمر رساند، حالا 323 گل دربازیهای رسمی برای بارسلونا به ثمر رسانده

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا دیشب و در دیدار تیمش مقابل رئال سوسیداد دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا تعداد گلهایش با پیراهن بارسلونا را به عدد 323 برساند. بدین ترتیب او تعداد گلهایش را با رکورد گلهایی که رائول گونسالس با پیراهن رئال مادرید به ثمر رسانده بود، برابر نمود.

رائول در طول دوران حضورش در باشگاه رئال مادرید 323 گل برای این تیم زده بود و مسی حالا تنها رکورد گلزنی تلمو ساررا که 335 گل با پیراهن اتلتیک بیلبائو به ثمر رسانده را پیش رو دارد.اگر ستاره آرژانتینی تنها 12 گل دیگر بزند، می تواند به رکورد گلزنی او نیز برسد تا برترین گلزن تاریخ رقابت های لالیگا لقب بگیرد.

مسی همچنان به رکوردشکنی های تاریخی اش ادامه می دهد و حالا رکورد رائول را پشت سرگذاشته. مسی اولین بازی رسمی اش برای بارسلونا را در فصل 5-2004 در دربی کاتالونیا مقابل اسپانیول برگزار کرد و جوان ترین بازیکن تاریح رقابت های لالیگا لقب گرفت که درحالی که کمتر از 16 سال داشت پیراهن بارسلونا را برتن کرد.

او در سال 2003 نیز در دیداری دوستانه، درترکیب تیم اصلی بارسلونا به میدان رفته بود.

شاگردان پپ گواردیولا در بازی با شالکه به برد ارزشمندی دست یافته و بابهره گیری از لغزش دورتموند، خورد به زردپوشان رساندند

 

بایرن مونیخ دقایقی پیش موفق شد تا با نتیجه 0-4 ازسد میزبانش شالکه عبور کرده و با کسب سه امتیاز این بازی، خود را از نظر امتیازی به بوروسیا دورتموند، صدرنشین جدول بوندس لیگا برساند.

 

این بازی که در ولتینز آرنای گلزنکرشن برگزار می شد، با گلزنی باستین شواین اشتایگر و ماریو ماندزوکیچ همراه بود و فرانک ریبری و کلودیو پیزارو هم درنیمه دوم دو گل دیگر زدند تا روند شکست ناپذیری بایرن در بوندس لیگا به 31 بازی برسد

 

هر دو تیم در اولین بازی شان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی رسیده بودند و هر کدام یک تغییر در مقایسه با بازی اروپایی شان داشتند؛ شالکه ای ها ژرمین جونز را به جای مارکو هوگر قرار داده بودند و سرمربی بایرن شواین اشتایگر را در ترکیب اصلی قرار داده و توماس مولر را نیمکت نشین نموده بود

 

ترکیب اصلی دو تیم دراین بازی بدین ترتیب بود:

 

شالکه: هیلده براند، اوچیدا، هوودس، ماتیپ، آئوگو، نئوستاتر، جونز، درکسلر، بواتنگ، فارفان، شالای

 

بایرن مونیخ: نویر، رافینیا، بواتنگ، دانته، آلابا، لام، روبن، شواین اشتایگر، کروس، ریبری، ماندزوکیچ

 

در دقایق ابتدایی این بازی داوید آلابا در آستانه گلزنی برای تیمش بود و ضربه ازاد او با اختلاف کمی از دست رفت. تونی کروس هم در آستانه گلزنی بود ولی او نیز فرصت گلزنی را از دست داد.

 

شالای می توانست در دقیقه 16 بازی گل اول تیم میزبان رابه ثمر برساند ولی او هم دراین مسیر ناکام ماند تا اولینگل بازی در دقیقه 21 توسط باستین شواین اشتایگر از راه برسد. یک دقیقه بعد ماریو ماندزوکیچ بایرن را دو گله کرد و با بهره گیری از ارسال آلابا با ضربه سر دروازه تیم میزبان را باز کرد و تلاش های تیمو هیلده برند هم راه به جایی نبرد تا بایرن نیمه اول را با دو گل به پایان ببرد.

 

شالکه که در سه بازی اخیر قبل از مصاف با بایرن گل نخورده بود، در این نیمه، شاهد فرصت های متعدد گلزنی ای بود که توسط شاگردان گواردیولا خلق می شد /جالب اینجاست که بیشتر مالکیت توپ در دست بازیکنان تیم میزبان بود ولی ضربات نهایی آنها چندان موفق نبود

 

 البته این پایان کار شالکه نبود؛ چرا که در دقیقه 74 فرانک ریبری توانست برای بار سوم دروازه تیم میزبان را بازکند. او از روی توپ ارسالی توسط آلابا توانست تیمش را 0-3 پیش بیندازد و درنهایت این پیزارو بود که در حالی که 7 دقیقه تا پایان بازی باقی مانده بود، توانست بار دیگر برای تیمش گلزنی کرده و بدین ترتیب بایرن به پنجمین بردش در شش بازی این فصل خود در بوندس لیگا دست یافت.

 

بعد از تساوی 1-1 دورتموند مقابل نورنبرگ، این بردبه معنای برابری امتیازات بایرن و شالکه و جبران فاصله توسط با واریایی ها خواهد بود.

 

حالا بایرن و دورتموند با امتیازاتی برابر رقابت حساس تری در کورس قهرمانی رقابت های بوندس لیگا خواهند داشت

یک شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, :: 23:0 ::  نويسنده : حمید

شاگردان مورینیو موفق شدند تا بعد از 2باخت متوالی، در دیداری خانگی از سد فولام عبور کرده و به یک برد شیرین برسند

چلسی که در آخرین بازی برگزارشده اش، در دور اول رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در کمال تعجب همگان مغلوب بازل سوئیس شده بود، امشب موفق شد تا دردیداری خانگی مقابل میهمانش فولام به پیروزی برسد تا مرهمی باشد بر دل هواداران ناراحت آبی ها

ترکیب اصلی چلسی دراین بازی بدین ترتیب بود: پترچک، ایوانوویچ، کیهیل، تری، کول، رامیرس، میکل، شورله، اسکار ، آزارد و اتوئو

و فولام با این ترکیب به حریف آبی های لندن رفته بود: استاکدیل، ریتر، هانگلند، آموربیه تا، ریچاردسون، داف، سیدوول، گارکر، کاکانیکلیچ، کاسامی و بنت

این بازی در شرایطی آغاز شد که اولین شوت به سمت دروازه از سوی بازیکنان تیم میهمان زده شد که البته دردسر خاصی را برای پتر چک خلق نکرد

در جریان این بازی شاگردان مورینیو در اوج نبودند ودو گل اسکار و جان اوبی میکل در نیمه دوم سرنوشت بازی را رقم زد تا سه امتیاز بازی به حساب چلسی واریز شود.

فولام هم نسبت به بازی قبلی 3 تغییر داشت.لازم به ذکر است که نام اشکان دژاگه در لیست بازیکنان آماده این تیم قرار نداشت.

شاگردان مورینیو که 4شنبه شب و در اولین بازی شان در رقابتهای این فصل مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بازل با نتیجه 1-2 شکست خورده بودند، نسبت به آن بازی 4 تغییر را در ترکیب اصلی می دیند: خوان ماتا و داوید لوئیز در ترکیب اصلی نبودند و فرانک لمپارد هم بازی را از روی نیمکت ذخیره ها تماشا می کرد. جان تری، میکل ،رامیرس و شورله هم درترکیب اصلی قرار داشتند.

چلسی که در 4بازی اخیرش در تمامی تورنمنت ها به پیروزی نرسیده بود، با روحیه ای نه چندان ایده آل گام به زمین گذاشته بود و در دقایق ابتدایی بازی ضربه خطرناک دارن بنت، هشداری برای شاگردان مورینیو بود.بعد از آنکه نیمه اول بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید، اولین گل بازی در دقیقه 52 و توسط اسکار زده شد.پاس گل اسکار را شورله به او رساند.

بعد از گل اسکار، بازیکنان فولام که نگران بودند، تلاشهایشان را بیشتر کردند و سیدوول موقعیت خوبی برای گلزنی داشت ولی نتوانست ضربه سرش را به درون دروازه چک هدایت کند.

دقایقی بعد دروازه بان فولام ضربه سر فرناندو تورس را مهار کرد ولی درنهایت  این جان اوبی میکل بود که دومین گل بازی را برای تیم مورینیو  به ثمر رساند. این گل اولین گل اوبی میکل در رقابتهای لیگ برتر بود.او بعد 185 حضور در ترکیب چلسی در لیگ برتر به گل رسید.

با این برد، چلسی سه امتیاز دیگر مقابل نامش ثبت کرد و آنها رکورد شکست ناپذیری شان مقابل فولام در لیگ برتر را به 15 بازی افزایش دادند.

محمد نصرتی : به نظر کادر فنی احترام می گذارم / مثل استقلال ، سپاهان و پرسپولیس ما هم امید واریم

کریم انصاری فرد هیچ مشکل انضباطی نداشت وغیبت یک روزه او در تمرینات قبل بازی هم با موافقت کادر فنی بوده که آنهم بدلیل بیماری برادر وی بوده است

محمد نصرتی مدافع با تجربه تراکتور سازی بعد نه هفته حضور در ترکیب اصلی به یکباره سر از نیمکت این تیم دراورد ودر بازی با داماش در رشت به بازی نیز گرفته نشد ، گفتگوی سایت گل را با این مدافع بخوانید.

 

محمد نصرتی در خصوص بازی دیروز می گوید : تیم ما اجبارا با چند تغییر نسبت به هفته گذشته وارد زمین شد مصدومیت کریمی وانفولانزای گردانی وربع خواه در آخرین روز موجب این تغییرات شدوبه نظرم در نیمه دوم با اضافه شدن انصاری فرد بازی روانتری را بچه ها ارائه کردند وموقعیت های خطرناک متعددی را هم ایجاد شد که در روز بد ما تبدیل به گل نشد.

 

در فاصله دو نیمه نصرتی با جدیت تمام با یکی از مربیان در حال گرمکردن خود بود وبه نظر رسید که با شروع 45 دقیقه نیمه دوم وارد بازی خواه شد اما تاپایان بازی این اتفاق عملی نشد ، مدافع تراکتور در اینمورد هم گفت :بله همانطوری که اشاره کردید این وضعیت بوجود امد ولی در هر حال وظیفه ما بازیکنان احترام به نظر کادر فنی است وشاید تصمیمات دیگری مد نظر کادر فنی شد تا تعویض ها شکل دیگری بخود بگیرد .

 

جلالی در یک اقدام تعجب برانگیز با وجود از دست دادن سه بازیکن اصلی خود بدلیل مصدومیت، انصاری فرد را هم تو ترکیب قرار نداد تا با تیمی کاملا متحول شده با 5 تغییر نسبت به بازی هفته گذشته وارد میدان شود و شائبه برخورد انضباطی را ایجاد  کند ، نصرتی در این خصوص  هم می گوید : کریم انصاری فرد هیچ مشکل انضباطی نداشت وغیبت یک روزه او در تمرینات قبل بازی هم با موافقت کادر فنی بوده که آنهم بدلیل بیماری برادر وی بوده است ،ولی به نظرم سرماخوردهگی مدافع چپ وهافبک چپ ما برنامه کادر فنی را به هم زد تا ناچارا از بازیکن غیر تخصصی استفاده شود.

 

برد فولاد وفاصله شش امتیازی با صدر جدول سوال اخری بود که مدافع تراکتوری ها اینگونه پاسخ داد : واقعیت اینست که نباید ما امتیازات را اینگونه از دست بدهیم ، اما در شرایط فعلی مسابقات با سه امتیازی بودن بازی ها می توان با تدبیر وتلاش مضاعف اینرا جبران نمود ، با یکی دوهفته باخت ومساوی همانطوری که  کار برای دیگر مدعیان همچون سپاهان واستقلال وپرسپولیس تمام نشده و نخواهد شد  برای ماهم همین شرایط پا برجاست، اما باید فعل خواستن بخوبی صرف کنیم وبرای تصاحب صدر جدول همت وتلاشمان را بیشتر کرده وروح جنگنده گی را افزایش دهیم، امید وارم بازی با نفت با حمایت هوادارانمان که پشتوانه اصلی این تیم هستند دوباره به روند رو به رشد خود و کسب پیروزی های متوالی برگردیم .

شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, :: 20:36 ::  نويسنده : حمید

Steven Gerrard Liverpool EPL

شاگردان راجرز بعد از چهار دیدار بدون شکست، سرانجام در خانه اولین باخت فصل را تجربه کردند

ساوتهمپتون توانست با تک گل دژان لورن به پیروزی ارزشمندی در خانه حریف دست یابد و همچنین طلسم نباختن لیورپول را نیز بشکند

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل